jueves, 5 de junio de 2014

Jo som n´Ismael



 Hola jo som Ismael, tenc 15 anys i som de Republica Dominicana.  
Vaig néixer dia  28 de setembre de 1998. Ara visc a Menorca, Espanya, amb la meva família a una casa molt bonica al passeig Sant Nicolau i vaig a l'institut IES Josep Maria Quadrado.

 Fa 6 mesos que visc a Menorca però abans vivia a Santo Domingo i m´agrada l'institut i vaig a 4t ESO. Quan era a  Santo Domingo feia  8è de la primària i tenia molts amics.

El clima de Rep Dominicana  es molt bo perquè sempre fa molta calor. A Menorca fa molt de fred a l´hivern i és molt petita. Hi ha poques persones i m'agrada molt perquè és bonic ja m'estic acostumant.

Quan vivia a Rep. Dominicana menjava molts de mangos, però el que venen aquí no són gens dolços i són molt més petits. Allà també feia volar estels, que construíem amb els meus amics, però aquí no he trobat tots els materials per fer-les (pals de canya secs).

Allà jugàvem a beisbol, però aquí ningú no hi juga, tothom juga a futbol o a basket, però a jo m´agradava molt més el beisbol.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab