jueves, 5 de junio de 2014

Hola, som en Luis Esteban Adames



Hola, jo som Luis Esteban Adames vaig venir a Menorca el dia 21 del mes de febrer de l’any 2014.
Tenc disset anys i vaig a 4t d'ESO i l'altre any aniré a PQPI. Estic aprenent a parlar català gràcies a la meva professora Roser.  Sóc de Republica Dominicana i fa quatre mesos que visc a Menorca, a Ciutadella.
M’encanta aquesta illa, tenc molts amics aquí m´ agradarà molt més quan hagi vist sant Joan i el be. M´han dit que Sant Joan és molt xulo, que hi ha molts cavalls.

Al meu país fa calor i hi ha molts rius d’aigües dolçes i pots sortir al carrer a divertir-te i hi ha molt de moviment de gent, totes les persones surten sempre al carrer i posen música per tot, però també hi ha molta renou. Jo ja m´havia acostumat a tanta renou, i ara aquí em costa adaptar-me a tant de silenci com hi ha pel carrer.

Penso estudiar tota la meva vida i viatjar i visitar molts països del Món per seguir coneixent tradicions de països i de tot el Món. Al meu país hi ha moltes coses extraordinàries que fliparíeu , com els cocos que agafem dels arbres, i ens bevem l´aigua, o també els menjars tan bons que tenim.  

Una salutació a tots els que ho llegiu i molts petons ...




Hola, jo som 

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab