miércoles, 19 de junio de 2013

Som n´Ayoub

Hola!  Som n'Ayoub i tenc 14 anys. 
Aquest any faig 2 d'Eso. Som del Marroc d'un poble que es diu Nador que m'agradava molt. Encara enyor un poc a la meva família. Vaig arribar a Menorca el 27 de maig del 2008 i aquell dia va ser el dia més feliç de la meva vida perque podia viure amb la meva mare, el pare, el meu germà i la meva germana. El meu pare i la meva mare van arribar a Espanya quan jo tenia 3 anys. 
El meu primer dia a l'escola va ser molt bo i encara me'n record. Me vaig divertir molt en aquella escola que es diu Margalida Florit, no sabia xerrar ni la llengua catalana ni castellà, només em comunicava amb els meus companys amb signes. Els companys de classe eren molt bons me van ajudar molt a aprendre el català i els mestres també eren molt bons. Tenia na Tina de suport i en Josep de tutor, m'ajudaven molt. 
Després vaig anar a l'institut Josep Maria Quadrado, que és molt bo i m'agraden molt els companys i amics, que són molt bons i simpàtics.
En el meu futur m'agradaria ser un jugador professional del futbol, el meu equip preferit és el Real Madrid i ara aqui a Ciutadella jugo amb el Dosa, que és un equip molt bo i m'agrada molt.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab