miércoles, 11 de junio de 2014

Hola, som Estefania

Jo em dic Estefania, tinc 13 anys  i sóc de Republica Dominicana. Fa tres mesos que visc a Ciutadella de Menorca. Visc al carrer passeig sant nicolau, amb els meus dos germans grans, de 17 i 15 anys, la meva mare, la meva avia i la meva tia. El que més m'agrada de Ciutadella és l'ambient, i de Menorca m´encanten les platges. M´agrada molt viure aqui.

El meu menjar preferit són les patates fregides. Ja se que és molt estrany però m'agraden

Som d'aquestes noies que els agraden que les seves amigues els durin per sempre i mai tenir secrets amb elles.

M'agrada molt quedar amb amics però tot i això no tinc moltes amigues. M´agrada que les meves amigues m'entenguin com som i entenguin la meva forma física i totes les meves bogeries.

Quan vivia al meu pais era molt divertit perque solia sortir per les tardes amb les meves amigues a fer una passejada o quedàvem per veure una pel · lícula, i tot això era molt agradable.

Des que visc a Menorca faig coses diferents, com anar a la platja, i conèixer altres persones.

L´educació d´allà també era molt diferent, solíem sortir de les classes a les 12:00 del matí.

Crec que l´educació aquí és millor que al meu pais. Allà ens pigaven amb un regle i aquí els professors només renyen, però encara que no els facis cas no et peguen, només et treuen de la classe.

El clima de República Dominicana és tropical, mai neva ni fa fred , sempre fa calor tot l'any. Aquí a l´hivern fa bastant de fred.


ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab