lunes, 16 de junio de 2014

Jo som en Pablo, i som brasiler

Hola, em dic Pablo i som de Brasil, Parà- Parauapebas.  
Tenc 15 anys  i fa 3 anys que visc a Menorca, però abans vivia a Maó i ara estic a Ciutadella. 
Estudio a l´ IES Josep Maria Quadrado. Aquest curs faig 3r de DIVER i m’agrada molt aquest institut i els companys. 
Menorca és un lloc molt bo per viure, molt tranquil, i hi ha moltes platges. M’agrada molt aquest lloc. Bono,  jo ja he tingut una novia i és molt guapa, és d´aqui, de Menorca, i viu a Ciutadella. Però ara ja no sortim junts.
Jo ara visc amb la meva mare, però a Brasil vivia amb la meva avia i també vivia amb els meus cosins i les meves ties i amb el meu avi.  Jo vaig viure amb ells durant 10 anys, però a vegades la meva mare em visitava. Ella vivia a Palma de Mallorca. 
A Brasil els meu avis tenen una panaderia a Parauapebas. A la panaderia hi treballen els meus avis, els meus concos i els meu cosins, en total vuit persones.    


ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab