jueves, 13 de junio de 2013

Hola, som en Gabriel



Hola , em dic Gabriel i tenc 13 anys.  Soc de Brasil , de Goiânia  Goias. 
Jo estic a Menorca des de fa dos mesos. La meva mare viu aqui des de fa 8 anys.
M´ agrada molt Menorca perque es molt guapa. L´ educació aquí és millor.    Tenc 2 germanes, tenen 20 i 17 anys.
A Brasil vivia amb la meva avia , i he estat 9 anys sense la meva mare. Ara visc amb la meva mare . Faré 14 anys dia 6 de desembre.  Les platges de aqui son molts guapes.  Però la més guapa és la de Son Bou , i cala´n blanes. Fa poc temps que som aquí, i per això no he vist la festa de Sant Joan, que sembla que és lo millor, tots ho diuen. A Facebook tots els meus amics rallen molt de Sant Joan. Estudio a l´ institut Josep Maria Quadrado des de fa 1 mes i 2 setmanes. M´ agrada molt aquest institut i faig 2º de la ESO , i vull tornar al Brasil algun dia. 
Les coses son molt diferents, els cotxes son més lletjos , però les cases són més guapes. Les places són més guapes però hi ha poca cosa para fer, però m´agrada.
Ja se molt be castellà però el català no el se tan bé, per això estudio en la classe de Palic que m´ha ajudat molt quan jo he arribat.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab