jueves, 13 de junio de 2013

Presentació de na Belen



Hola, em dic Belen i tenc 14 anys. Som de Xile. Jo vivia en una ciutat gran que es diu Viña del Mar, hi ha moltes coses allà que no hi ha aquí com moltes platges grans, també hi ha edificis, centres comercials, tendes i platges amb ones. Allà la meva vida era molt bona, sempre estava amb les meves amigues, la meva família, i a vegades sortíem al centre comercial amb les meves amigues.
 Jo anava a una escola que es deia República del Equador i utilitzaven uniformes , una camisa etc... també las classe eren diferents a les d’aquí. Quan jo anava a arribar aquí a Menorca 2 dies abans me van fer una festa a l’escola perquè jo me n’anava i me van regalar moltes coses, me van escriure una carta etc… 
Fa 1 any que estic a Ciutadella ,Menorca.. Jo aquí visc amb la meva mare, el meu pare i el meu germà.
Ara tenc moltes amigues, me he adaptat molt be, sempre sortim els caps de setmana.
Jo vaig arribar aquí quan tenia 12 anys quasi quan anava a complir els 13 anys.
M’agrada molt viure a Ciutadella te moltes platges, es molt polit .Jo ara vaig a l’ institut IES Josep M. Quadrado. Faig 1 ESO.
M’he adaptat a les classes que faig en català, es molt divertit aprendre altres idiomes. El català al principi es difícil però quan ja l’has estudiat és fàcil.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab