miércoles, 9 de junio de 2010

Hola. Em dic Jessica i som de Cuba.

Hola em dic Jessica. Tenc 13 anys .Soc de Cuba i fa 2 anys i 7 mesos que visc a Menorca. Vaig a 1r ESOA, ara tinc molts de amics, però quan vaig arribar no coneixia a ningú i la única família que tenia aquí eren els meus pares, i enyorava molt a les meves avies, concos,etc. M´ agrada un poc Menorca per sa seva tranquil·litat i aquí puc surti amb les meves amigues, i no m´ agrada gens que les platges siguin tan petitones. M´ agrada molt ballar i jugar a bolei, al primer pati de l´ institut hi jugo sempre els dilluns, dimecres i divendres i també a badminton que es molt divertit. Lo que me va sorprendre de Menorca és la llengua, em pensava que també parlaven en castellà, però no sabia res que hi havia una altra llengua que era el català. Quan vaig arribar no m´ enterava de res, però ara se molt de català i ho entenc gairebé tot. A l´ escola que anava abans, a primària, me van ajudar molt i ara que som a l’institut m’està ajudant moltíssim més la Roser. La meva millor amiga és la Maria. La vaig conèixer perquè era de la meva classe i es va presentar voluntària per ser la meva padrina. Ella m’ha ajudat molt amb el català, així també tenia una amiga a l’hora dels patis i sortíem a passejar als capvespres i dissabtes i diumenges.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab