martes, 8 de junio de 2010

Hola!!! Som na Natalia

Hola, em dic Natalia. Soc de Colombia i fa dos anys que he arribat a Menorca. Tenc 13 anys i estic molt contenta d´ estar aquí amb la meva mare i el meu ca. A Colombia vivia en un poble que es diu Pereira, és un poble molt bo i hi ha molta gent amable i bona però tambe hi ha gent molt pobre.
A Pereira hi ha molts de fiets que no van a l´escola i treballen de petits per això hi ha molta gent pobre.
He vingut aquí perque ja hi vivia la meva mare, però a Colombia hi ha la meva avia, els meus concus i tota sa meva familia. M´ agrada més el meu pais però aquí a Espanya tenc moltes oportunitats i ja se parlar català . Vaig a l´institut Josep Maria Quadrado i és un institut molt bo. Estic a 1r d´ESO i tinc una mestra molt bona que es diu Roser.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab