jueves, 24 de febrero de 2011

Hola companys de Palic!!!!

Hola companys de Palic dels instituts M.Angels Cardona i Biel Martí!

Som el grup de palic de l’ institut Josep Maria Quadrado.

Tenim moltes ganes de coneixer-vos i que ens vingueu a fer una visita. Ens hem fet unes fotos i hem escrit quatre coses de cada un perquè així ens pogueu conèixer millor.
El nostre grup som 9 alumnes, però a les fotos veureu que només som 8, hi falta na Jessica, que el dia que les vam fer estava malalta i no hi ha pogut sortir.

Jo som en Cristian de Córdoba, tenc 13 anys, estic repetint 1r de ESO i som molt xistos i simpàtic. M’agraden molt els dibuixos de “Bob esponja”.

Jo som na Brigitte, som d’ Equador i faig 2n ESO. Tenc 14 anys. Som divertida, m’ agrada sortir amb les amigues.

Jo som na Jessica i som de Cuba. Tenc 13 anys i faig 2n ESO. M’agrada veure la tele i la meva sèrie preferida es “Los protegidos”.

Jo som n’Isaul, tenc 14 anys i som de República Dominicana. M’agrada jugar a videojocs i sortir amb els amics.

Jo som en Wallace, tenc 13 anys i venc de Brasil. Sóc divertit i m’agrada sortir amb els amics, i el meu millor amic és el Cristian de Córdoba. M’agrada la musica i el meu grup preferit és “Gorillaz”.

Jo som na Ethel, tenc 17 anys i som de Perú. Fa 4 mesos que visc aqui. M’ agrada molt ballar i fer obres teatrals. M’agrada anar de festa i soc molt sociable
.
Jo som n´ Isait, som el germà de n´Ethel. Tenc 14 anys i som de Perú. M’ agraden molt els ordinadors de taula i algunes vegades jugo amb videojocs.

Jo som en Khadim, tenc 15 anys i fa dos anys que visc a Ciutadella. Som de Senegal. M’agrada molt jugar a futbol i m´ encanta dormir i estar tranquil. Me fa molta il•lusió coneixer-vos.

Jo som en Najim,soc de Marroc,fa 7 mesos que estic aquí. Tinc 14 anys. Visc aquí amb la meva família, m’agrada molt la mar de Ciutadella i les seves platges. A jo m’agrada jugar a futbol ,a voleibol , i anar amb la bicicleta.


ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab