martes, 6 de junio de 2017

Ciao! Som en Giovanni Paolo

Em dic Giovanni Paolo, he nascut dia 16 de setembre del 2003 a Roma, Itàlia.
Tenc 13 anys faig 1r d´ESO i vaig a l´ institut IES Josep Maria QUADRADO.
Fa 3 anys que estic a Menorca, trob que és molt polida perquè a jo m´agrada molt la mar. Menorca és molt més tranquil·la que Itàlia.
M´agrada dibuixar i de vegades dibuix paisatges on hi hagi la mar, com el castell de Sant Nicolau. També m´encanta jugar a la play 4.
M´ agrada molt quan és estiu perquè hi ha vacances i hi ha la festa de Sant Joan. És una festa amb cavalls, i el que més m´agrada d´aquesta festa és el dia des be.
A Itàlia tot és tot molt diferent, per exemple a Itàlia hi ha poques festes i aquí n´hi ha moltes.
Els meus pares tenen una pizzeria a Ciutadella, al camí de Maó. Tot el que hi ha és de Itàlia. I el menjar de Itàlia i d´aqui és molt diferent però a jo també m´agrada el menjar d´aquí. De vegades la mare fa el tiramisú que està boníssim i fa creps que també són molt bones.
Els professors de l´institut en general són tots molt simpàtics. Amb la professora de Palic, abans de les vacances de pasqua hem anat a una exposició de fotos i me van agradar molt i gràcies a les classes de Palic ara se moltes més coses en català i en anglès.
Tots els dies, després d´haver acabat els deures, vaig a fer una volta en velo, durant 40 minuts.
Moltes gràcies i arrivederci. 

 

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab