jueves, 19 de noviembre de 2015

La meva vida a Menorca



Molt bones a tots. 
Jo som Samuel G.C. Vaig venir a Menorca el dia 3 del mes de març de 2015.
Tenc catorze anys i vaig a 1r d’ESO de l´institut  Josep Maria Quadrado. Gràcies a la meva professora -Roser- ja sé català. Jo som de Sevilla, vaig viure a Menorca quan era petit quan tenia 2 anys. M’agrada molt Menorca, més que Sevilla. Aquí són més bona gent, i també, aquí faig molt exercici i en canvi a Sevilla  només menjava i jugava amb els meus amics a la xbox 360.
El perquè he vingut aquí, és per l’economia i perquè aquí està casi tota la família del meu pare. Ara visc només amb el meu pare, i vaig molt bé en els estudis a Menorca, según que passaré a 2n de’ESO.
M’agrada molt jugar a videojocs amb els meus amics i anar en velo.
En tota la meva vida he tingut una novia durant 3 mesos, però d’això fa uns 3 anys.
Som divertit, amigable, sincer,… però quan estic amb persones que no conec de vegades faig tonteries per caure bé a la gent. He passat bons moments a l´institut, moltes gràcies. Besos.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab