viernes, 5 de diciembre de 2008

Presentació Vadel


Hola. Em dic Vadel i som de Mauritània. Tinc 15 anys. M´agrada molt Espanya. Ara visc a Ciutadella de Menorca. Vaig arribar dia 9 d´agost de 2008.

Quan vaig arribar a Espanya des de Mauritania vaig viure a:

Marbella quatre mesos, Guadalmina quatre mesos, despres vam anar a Puerto Real tres mesos, despres a Algeciras un any i dos mesos, despres a Puerto de Santa Maria durant 2 mesos, aquí vaig viure amb un cosi meu, despres vaig venir aquí a Ciutadella de Menorca.

Visc amb la meva mare , la meva avia, la meva tia i els meus 3 germans.

A Ciutadella vaig a l´institut i faig segon d´ ESO .

M´agraden molt els meus amics i els meus professors.

M´agrada molt el futbol jugo amb la peña Ciutadella (Orient)

Jugo de davanter dret i esquerra. Fa dos mesos em vaig fer mal a una cama jugant a futbol. Ara estic millor pero encara no puc jugar. Vaig a entrenar pero no jugo.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab