viernes, 14 de octubre de 2011

Som na Brenda



Hola!
Jo em dic Brenda, soc de Cali, Colòmbia . Tinc 13 anys i visc a Ciutadella des de fa set mesos. Allà vivia amb la meva àvia, el meu avi, els meus oncles i cosins, tots a la mateixa casa.
Ara visc amb la meva mare, el meu germà , i el meu conco.
A jo no m’ agrada viure aquí perquè tot es diferent de Colòmbia però Menorca te unes platges molt polides, l´institut també m’agrada molt i tenc amics.
El mes de desembre aniré a Colòmbia a visita a la meva família i amics. Quedaré allà dos mesos.
M’agrada estudiar i quan acabi d’estudiar vull ser infermera o hostessa d’un avió.
M’ agrada estar amb els meus amics i també m’agrada sortir de compres i comprar-me alguna cosa de roba.

ALFABET ARAB

Amb aquest rellotge podem saber quina hora és a tot el món

Video sobre el Hiyab